06 May 2011

MID-YEAR

Chemist satu ap aku tk tau , macam mane lar nk jawab exm nt Berserah jelah kepada Yang Maha Berkuasa Physic tu pun sama , Dua kali Lima jugak Lahai Harap Bio jelah Hihi Uncle Sham ajarkan tu yg bolee tu Hahaha Dia ajar sgt berdekak okay , bersemangat gila Contoh yg diberikan semua mmg main peranan lah kan Wayar laptop tu pun dia bole jadikan Chromatin Hah Mampus :/ Td aku buat hw Add Math , Mak Aihh Aku dpt jawab bapa soalan jelah kan Cool --' Math Moden Aku dah lupa semua yg SF tu Mcm mane ni Kena study semua balik Sgt bnyk dan sangat malas ! Hm Tp Mid Year ni aku target 4A , hihi Amboi Tk belajar tp nk markah tinggi-tinggi Hah dan BM Zubedah kata lau sapa dpt A- dan kebawah , siap lah dan hadiah katanya Apakah itu , Cikgu ? Herh WTV -,- Kayla , aku mcm nk tidur Penat sehhhh BYE 

* Good Luck , semuanya :)




TQ :')