11 April 2011

Teman Negara Selai , Bekok

Hi :)

Jumaat , 8 April 2011
Pukul 11 betolak , dlm pukul 1 lbh gitu sampai kott Then nk masok Taman Negara Selai tu kne naik jepp Hahaha Cukup larr bedekak naik jeep tu Dlm jeep tu bolee masok 11 orgg Dah macam sardin dlm tu Paling kesian yg belakang tu larr kan , Pyka Ali , Muna , Azni Berhempit diorggg :DDDD Dengan jalannyee yg lubang sane lubang sini Bengkang-bengkong 1 jam lebih kiteorg duduk dlm jeep tu tauuuu Herhhh Dah sampai sanee , mcm biase larr kan , bagi group , pasang khemah semua , mkn Aku dpt Group 7 , Staff BOB dengan Fynaa :) Mlm ad Ice Breaking Tu jehh aktiviti pada hr itu Tido pukul 11 pm .

Sabtu , 9 April 2011
Tengah syok , aku tido Tetibe aku sherr dgn ganasnye mengejut aku 'Ainaa dh pukul 6.10 am' Aku pn yeyelah bangun g mandi kn Dh siap Aku tgk jam Eh baru pukul 5.50 am ? Biar btl Tkkn jam aku rosak pulak G tnye dorg Hahh btl larr br pukul 5 lbh mase tu Hahhh Saboo jelah kn , Shera Shera Ok aku lps dh solat subur , g campsite Baring kjp Dlm pukul 7 gituu Senam pagi 8 am sarap Mkn burger Then Staff Habib suh siap-siap nk g jungle trekking Hahhh tinggi gilaa bolee tk gunung tu Dh mcm gunung kinabalu tinggi diee Eh tkd larr tu mcm melampau sgt tu 6 kaki kott tinggi diee Tk ingt larr bp jam , tp yg penting tinggi dan amt memenatkn Sampai dkt gunung tu cantik gilaa air terjun diee Ya allah , mmg cantik larr kn aku ckp Sejuk air diee , huhu Battery camera bolee hbs pulakkn time tu Saboo jelah Lau tk bolee tunjuk ;Pp 30 minit rest kjp then turun balik Lunch time Dh mkn , next aktiviti pulak Water Abseiling , Yg niee pn best Hahaha First2 takot larr jugak kn Tk dh buat tu , tk rugi larr kn Mlm dlm pukul 11 gitu , ad solo walk -,-' Jalan dkt hutan yg gelap gelita lagi sunyi sepi tu sorggg Apjelahh kn , saje jehh staff2 niee nk menakotkn kiteorgg Mcm tkd aktiviti lain Yg nie sumpah tk best ! Jahat btl dorgg , buat aku sampai aku terjatuh-jatuh sampai suar aku koyak tauuu Hbs lutut tgn aku semua Dh burukk :(  Pukul 1 am tidooo Zzzzzzz .

Ahad , 10 April 2011
Mcm biase larr kn , senam , sarap Then aku g Taman Herba dan tgk org menyumpit Dh tuu , bfre nk tgu group yg lg satu Aku , sue , nadd , fyna , nyna , dekja , iman dan yg lain bermain air Huhu best Sejuk air sungai tuu Sejuk gilaaaa Sir Rahimi dgn Cikgu Nazrin mmg syok larr kn dorgg Dlm pukul 12 kott kiteorgg g campsite , mkn meggi Hahaha Then packing brg Kemas nk balik dah Disebabkn jepp tu tk cukup , ad beberapa orgg yg kene tgl situu dulu dan aku tergolong dlm org2 ituu Cukup larr lame aku tgu kn , sampai aku tido babgun balik pn jeep belum dtg Nk dekat pukul 5 br larr sampai Saboo jehh Then pukul 9 lbh br sampai asrama 1 .

Okayy , natijahnyee camp niee best larr jugak Act ni first time aku g camp mcmni Terimakasih kpd Ustaz Ali dan Ibu hehhh Dann Staff disane Cool gilaa K till here , byeee ////