25 April 2011

Nadia Zulkifli

Okay , nampak tk gmbr dekat ats tu ? Tu lah die NADIA ZUKIFLI atau lebih dikenali sebagai EIYA ;) Aku kenal dgn die since last last year lah kan 2009 , form 2 Aku kena transfer gy class die 2SD sebab class aku dulu 2SD2 mybe tk bape ramai org sgt So cikgu mereka telah membubarkan kelas 2SD2 Jadi melalui ini , aku telah berkenalan dgn die kerana kami berjiranan di dalam kelas itu :) Then F3 kami telah menjadi lebih akrab kerana ap heh ? Sbb die rapat dgn semua MISS kan Btl ke ? Agknye kot Aku tk ingt Heee Hahh Yes die cantik kan ? Aku suka mata die Bulat macam kucing <3 Aku pon nk mata macam tu jugak Eiya tukar mata dgn aku jom Hahaha Mampus tak layan Dan dia sgt baik lah kan Baik dengan semua org kott Hehehe Sekarang kami tidak satu kelas lagi , dia kelas 4SC2 , budak 8A kan ;P Huhu tp kami masih lagi berhubung lah kdg-kdg Hihi Tht all Kbye :)



TQ :')