18 April 2011
Hi :) Apo kabo ? Ok aku sejak menjakk niee agk larr busy kn Mengalah cikgu jehh busy aku nie -,-' Nd bende niee semua amt memenatkan aku ! Sangattttttttttttttttttttttttttttttt

Jumat lepas , ad kem solat utk F4 semua wajib g , sape yg tk g tu nt kne gnti dgn bdk F2 ~ Kem tu amt menyentuh hati dan perasan kami sampai kami semua menangis teresak-esak Hohooo Sangat penat menangis hehhhh Sampai hidung tersumbat akhirnyee selsame ~

Hari Sabtu ptg , pulang ke rumah berehat Buat hw ~ dan tidur sepanjang hari

Ahd , g Gelang Patah Mk aku nk mkn dkt sanee MMg buat lwk mk aku tuu G sane semate-mate nk mkn Bkn lar sdp sgt pon Biase jehhh tmpt tuu Restoran Tanjung Nelayan Tmpt tu sgt panas kerana menghadap lautan ~ Hbs muke aku berminyak Herhhh

Dan td , aku masuk bunga manggar utk mssj ~ Ok baju die mmg tk bole blah larr kn Besar gilaaaa ! Mcm muslimah sejati gituuuuuu WTV

Bdk EC yg main kompang td Handsomee <3 Tp die mcm agk sombong jehhh lar kn
Suee suke lar lu tuu kn ;)



TQ :')