24 April 2011
Hi :)  
Aku rase mcm rugi pulak td tk gy LARIAN HIJAU tu -,- Act sumpah aku lupe Lupe gila ! Syok jelah aku tidur td kan -,- Hahh sokay lah Ainaa Nk bikin lagu mane kan Haha 
Aku nk cerita pasal smlm punye tu LARIAN JOGATHON. Act tkd ap pon utk diceritakan Mcm biase jeh semua Tp adelah beberapa situasi yang mengelikan hati dan mengembirakan aku Berdekak jehh time senam robik tu Main hembus jelah aku buatkan :D Then time lari tu , aku lari dengan Sue lar Kawan Dunia Akhirat aku tu kan Punye bersemangat kiteorg lari nk menang kan At last , tk menang pon -,- Sabo jelah Dah tkd rezeki nk menang kan Tp kite try next time heh Sue :) Time balim pulak , before nk tunggu mk aku dtg , aku dan beberape org yang lain telah ke saujana utk mkn , tapi tk mkn pon minum jee semua Hape jelah budak-budak ni Tp tk rugi jugak larr kan , sbb Jeng-jeng Biarlah rahsie Haha Okay Pukul 12 lbh tu mk aku dtg Balik Mkn Gy angsane kjp Balik umh dan Tidur.




TQ :')